آموزش ریاضیات دبیرستان

مطالبی در رابطه با ریاضیات دبیرستان- مشتق - احتمال- هندسه و مشکلاتی که درگیر آن هستم. و تجربه های کلاسیم.

آموزش ریاضیات دبیرستان

مطالبی در رابطه با ریاضیات دبیرستان- مشتق - احتمال- هندسه و مشکلاتی که درگیر آن هستم. و تجربه های کلاسیم.

. اتمام دوره بروز رسانی وبلاگ برای مسابقه کشوری وبلاگ نویسی

اتمام دوره بروز رسانی وبلاگ برای مسابقه کشوری وبلاگ نویسی دبیران ریاضی

 ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به همکاران ارجمندی که در مسابقه کشوری وبلاگ‌نویسی دبیران ریاضی شرکت کرده‌اند؛ بدینوسیله به اطلاع می‌رساند همانطور که در  اطلاعیه  این مسابقه نیز آمده‌است، تاریخ ۱۵/۶/۹۰ آخرین روز برای بروز رسانی وبلاگ‌های شرکت کننده در این مسابقه می‌باشد.

 تمامی مطالب و پست‌های ایجاد شده در وبلاگ‌های مذکور تا تاریخ فوق مورد داوری قرار خواهند گرفت.

 وبلاگ‌های منتخب در تاریخ ۳۱ شهریور ماه معرفی خواهندشد؛ و از صاحبان وبلاگ های برگزیده، به نحو مقتضی تقدیر بعمل خواهد آمد.

   

گروه آموزشی ریاضی استان آذربایجان‌غربی  

 با تشکر از گروه آموزشی ریاضی استان آذربایجان غربی 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه خلیلی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://sanjesh91.mihanblog.com

سلام
در سنجش ۹۱ منتظر شما هستیم
خوشحال میشیم تبادل اندیشه داشته باشیم و همچنین تبادل لینک

سلام ممنون که آمدید . من وبلاگتون رو لینک کردم.

محمد امامی اصل شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://mathmiddle.blogfa.com

ممنون به من سرزدیدشماراباعنوان آموزش ریاضیات دبیرستان لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد