آموزش ریاضیات دبیرستان

مطالبی در رابطه با ریاضیات دبیرستان- مشتق - احتمال- هندسه و مشکلاتی که درگیر آن هستم. و تجربه های کلاسیم.

آموزش ریاضیات دبیرستان

مطالبی در رابطه با ریاضیات دبیرستان- مشتق - احتمال- هندسه و مشکلاتی که درگیر آن هستم. و تجربه های کلاسیم.

دعا


یا الله
یا کریم
یا أول
یا آخر
یا مجیب

یا فارج الهمّ،

ویا کاشف الغمّ،

فرّج همی ویسّر أمری

وارحم ضعفی وقلة حیلتی

وارزقنی من حیث

لا أحتسب یا ربّ العالمین

قال صلّى الله علیه وسلّم

"من قرأ هذا الدعاء وأخبر الناس به فرّج الله همّه"

رسول خدا فرموده
این دعا را بخوان و بدیگران هم خبر بده که بخوانند
تا انشاالله در کارهایشان فرج حاصل شود

نظرات 1 + ارسال نظر
دنیای زیبای ریاضی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.mola-nor.blogfa.com

ســلام.


" تسلیت بـــاد غم ِ هجــــرانِ رسول الله (ص) و دو ســـــلاله ی پاکـش "


آقا منـــــم ! گــــدای قدیمــــــــی ایـــن درم
عمـــــریست گِـرد گنبــــــــدتان کبوتـــــــــرم

خوبم شنـاختیــــــد ! منـــم بی حیا گــــــدا
رزق از شما گرفتــــــــم و بر بام ِ دیگـــــــرم

ای عاشقـــــان صدای دلِ زار بشنــویـــــــد
من از تمــامِ خلــقِ جهـــــــان بی وفاتــــرم

حق با شمـــاست اذنِ وصالـــم نمی دهید
اما دگـــر کجـــا دلِ وامانـــــــــده را بـَـــرَم ؟

آقـــــا مرا نگاه کنیـــد ! گرچــــه با غـضب !
دستی به غیر دست شما نیست بر سرم

گر یک نفس زعمرِ مـنِ خسته مانـده است
نامِ شمـــــا می رســـــد از آهِ آخــــــــــرم

.

اَللهُـمَّ اَجْعَـلْ مَحیـایَ مَحیــا محمــــــدٍ و ال مُحمــــد

وَ مَـمــــــــاتی مَمـــــــــــاتَ مُحمـــــــدٍ وَ ال مُحمـــد

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد